Як під’єднати доводчик скла до центрального замка. Дотягувачі скла автомобіля…

Підключення доводчика скла до центрального замка. Встановлення доводчиків скла на ВАЗ своїми руками. Як налаштувати цю схему

Зараз багато розробок у сфері автомобільних аксесуарів спрямовані на збільшення комфортабельності експлуатації автомобілів.

Одним із таких аксесуарів, який дедалі більше набуває популярності, є пристрій для автоматичного підняття стекол дверей під час постановки авто на сигналізацію, він же модуль одностороннього зачинення стекол дверей.

У народі такі пристрої отримали назву доводчиків скла.

Корисність використання доводчиків очевидна, власнику авто перед постановкою на сигналізацію останнього не потрібно перевіряти, чи всі вікна зачинені, оскільки ці пристрої автоматично їх закриють.

Спочатку доводчиками стекол комплектувалися тільки преміумні автомобілі, і то тільки в топовій комплектації.

Згодом багато водіїв оцінили користь цього пристрою, що призвело до появи універсальних доводчиків, які можна встановити практично на будь-який автомобіль.

Крім того, деякі автовласники, знайомі з радіоелектронікою, почали збирати саморобні пристрої, які свою функцію виконують дуже добре.

Доводчик скла. що собою являє, як працює

Доводчик скла автомобіля являє собою електронний блок, який під’єднується до центрального замка, а також до системи управління стеклами.

Ринок автомобільних аксесуарів не страждає від дефіциту модулів закривання скла.Здебільшого їх випускають фірми, що займаються виробництвом охоронних систем для автомобілів.

Найпопулярнішими виробниками доводчиків є компанії Sheriff, Pandora b Tiger, хоча достатньо й інших виробників.

Вибрати доводчики скла автомобіля не так вже й складно. Спочатку потрібно визначитися, за закриття якої кількості стекол має відповідати цей модуль.

Все це потрібно зробити тому, що виробляються пристрої, що забезпечують закриття двох стекол, а також чотирьох.

Тож під час вибору слід враховувати, чи є системи керування склами на задніх дверцятах.

За цим критерієм вони діляться на:

Прості пристрої здатні тільки закривати скло під час постановки на охорону авто. А ось багатофункціональні здатні запам’ятовувати положення стекол до закриття і після зняття авто з сигналізації повернути їх у те саме положення.

Також вони можуть повертати скло у вихідне положення, якщо під час закривання воно уткнулося в перешкоду.

Деякі модулі можуть мати ще низку функцій, які можна вмикати і вимикати, загалом, налаштувати роботу доводчика на свій розсуд.

Але і вартість багатофункціональних модулів значно більша, ніж простих, до того ж багато його можливостей можуть бути не затребуваними, а підключити його буде досить складно.

Встановлення простого доводчика

Що більше функцій і кількість дверей, з якими працюватиме модуль, то складніше його буде включити в схему електроживлення автомобіля.

Такий доводчик без проблем можна буде встановити і самому.

З інструментів знадобиться небагато:

Спочатку потрібно визначитися з місцем встановлення пристрою.

Якщо в автомобіля є тільки одна система керування склом, встановлена на водійських дверцятах, але вона відповідає і за відчинення скла на пасажирських дверцятах, то краще буде встановити модуль усередині цих дверей.

Якщо ж системи роздільні і розташовані на двох дверях або клавіші управління розташовані на центральній консолі чи тунелі, то оптимальним буде встановлення під приладовою дошкою.

Після вибору місця встановлення можна приступати до монтажу та підключення.

Модуль має бути живиться від бортової мережі авто, тому до нього має бути підведений “плюсовий” дріт, а також “маса”.

Потім потрібно виявити дроти, які передають напругу від клавіш управління до електромоторів.

За схемою, що додається з доводчиком, проводиться врізка проводів від модуля в проводку живлення.

Для кожних дверей передбачено свої виходи в модулі і відрізняються вони забарвленням проводів.

Виходить, що дріт, який іде від клавіші до електродвигуна, у зручному для підключення місці розрізають і до кожного з кінців дроту приєднують дроти модуля.

У такий спосіб здійснюється підключення модуля до системи керування стеклами.

Важливо правильно вибрати дроти, оскільки від клавіш до електромотора їх йде два. при подачі напруги на один з них, проводиться підйом скла, а при подачі на другий. опускання.

Якщо модуль помилково під’єднати до дроту опускання, то під час постановки авто на охорону, скло автоматично відкриється.

Далі потрібно під’єднати до доводчика дріт, який передаватиме імпульс від модуля системи охорони. До того ж потрібен імпульс, який буде передаватися на модуль протягом декількох секунд після постановки авто на охорону.

У різних систем застосовуються позитивні або негативні імпульси. Тому перед підключенням слід дізнатися, який імпульс розсилає встановлена на авто система.

Дотягувачі ж є універсальними, тому у них є вихід під позитивний і негативний імпульси, головне не переплутати.

Після підключення всієї проводки, перед прибиранням всіх проводів, краще перевірити працездатність доводчика.

Якщо все працює нормально, залишиться тільки якісно заізолювати всі врізки проводів, а потім прибрати їх з поля зору.

Підключення доводчика на 4 двері проводиться за таким самим принципом, тільки врізок у штатну проводку буде більше.

Саморобний доводчик

Що стосується саморобних доводчиків скла дверей, то автолюбителі вже створили велику кількість різноманітних моделей, які непогано працюють. Причому є і прості саморобні девайси, а деякі примудряються створити багатофункціональні датчики.

Простий же доводчик виготовити нескладно, маючи невеликі знання з радіоелектроніки, а також необхідні елементи для створення модуля.

А знадобляться кілька конденсаторів, електромагнітні реле, таймер і кілька транзисторів і резисторів.

Принцип роботи саморобного модуля такий: сигнал на модуль береться від блоку охоронної системи.

Цей сигнал надходить на реле, яке замикає свої контакти, з’єднуючи через резистор джерело живлення з конденсатором для його зарядки.

Після припинення подачі сигналу, конденсатор підключається до іншого реле, яке починає живити таймер.

Низька напруга, що виходить із таймера, відкриє транзистор, потім напруга піде ще на одне реле, після якого напруга через резистор надійде на електродвигун. скло почне закриватися.

Після повного закриття секла, через упор його в двері, в мережі відбудеться зростання струму навантаження, яке спричинить падіння напруги.

Через падіння напруги транзистор закриється, тим самим знеструмивши реле, і доводчик відключається.

Схема ця вважається дуже простою, але працює без проблем і свої завдання виконує добре.

Підсумок

У підсумку можна сказати, що заводські доводчики скла автомобіля може встановити практично кожен водій, який хоч трохи розуміється на електриці, тим паче, що інструкція додається.

А ось спаяти і встановити саморобний пристрій зможе не кожен, та й надійність роботи такого пристрою під великим сумнівом.

Хоча вже існують непогані моделі, які працюють роками. Але тут вже потрібно орієнтуватися на відгуки людей, які користуються такими пристроями і на кваліфікацію майстра, який їх зробив.

Останнім часом у продажу з’являється все більше пристроїв, призначених для забезпечення більш комфортної експлуатації транспортного засобу. Одним із таких девайсів є доводчик склопідйомників на 2 скла. Що це за пристрій і як його встановити на автомобіль, ми розповімо нижче.

Опис модуля автоматичного підняття дверного скла

Доводчик скла (ДС). це механізм, основне призначення якого полягає в автоматичному зачиненні скла автомобіля під час активації протиугінної системи. За допомогою ДС водій може не переживати про те, чи закрите скло в його машині чи ні.

Принцип дії

Коротенько розглянемо принцип дії ДС. Блок керування пристроєм під’єднується до механізму керування автомобільною сигналізацією, а також електричних склопідйомників. Сам модуль розташовується на ділянці між електромотором склопідйомників і керуючим блоком. Як ви вже зрозуміли, експлуатація ДС можлива тільки в тому разі, якщо автомобіль оснащений електричними підйомниками стекол.

Під час активації протиугінної системи на електричний мотор через керуючий модуль подається напруга. Безпосередньо доводчики не використовуються в момент відкриття і закриття стекол, тільки тоді, коли водій вмикає автосигналізацію. Під час увімкнення сигналки на вузол подається напруга, в результаті електромотор отримує живлення і піднімає механізм підйомника.

Що стосується багатофункціональних установок, то такі системи дають змогу виконувати такі функції:

  • При правильному налаштуванні можливе керування кількома стеклами одночасно, причому або в одному, або в різних напрямках.
  • Також можна налаштувати функцію автоматичного повернення стекол у вихідне положення, тобто спочатку доводчики закриють вікна, а після вимкнення сигналки відкриють їх, повернувши в початковий стан. Але потрібно враховувати, що використання такої функції актуальне в тому разі, якщо протиугінну систему було ввімкнено не більше, ніж дві години тому.
  • У разі ввімкнення автомобільної сигналізації ДС може автоматично заблокувати керування кнопкою підняття і опускання склопідйомників.
  • У функціональних пристроях автовласник може налаштувати керуючий модуль таким чином, щоб він міг працювати з різними типами, а також конструкціями склопідйомників.
  • Крім цього, якщо виникне необхідність, автовласник зможе самостійно під’єднати та налаштувати додаткові клавіші керування підйомниками (автор відео. канал AA00015).

Різновиди

Тепер розглянемо види систем ДС. залежно від конструктивних особливостей, доводчики можуть використовуватися для виконання певної функції або бути багатофункціональними:

  • Якщо йдеться про багатофункціональні системи, то в цьому разі для ввімкнення автомобільної сигналізації вузол зможе запам’ятати точне положення скла. Крім того, якщо під час закриття скла з’явиться перешкода, ДС автоматично поверне його в початковий стан. Блок керування може мати додаткові опції, наприклад, ви зможете за необхідності вимкнути або повністю скинути налаштування. Як показує практика, більша частина функцій у багатофункціональних ДС за фактом не використовується автовласниками, тому є сенс віддати перевагу простішим системам. Тим паче, що їхня вартість буде на порядок нижчою.
  • Простіші ДС дають змогу тільки піднімати склопідйомники під час увімкнення автомобільної сигналізації. Зрозуміло, жодних додаткових опцій такі системи не мають (автор відео. канал China and not Only).

Особливості

Тепер розглянемо основні особливості таких систем. Під час встановлення ДС автомобілісту доведеться зіткнутися з певними труднощами, зокрема, якщо йдеться про багатофункціональні системи, а також доводчики на 4 скла. У тому разі, якщо в машині є тільки один блок керування підйомниками, розташований на водійських дверцятах і використовується для роботи з пасажирськими дверцятами, то модуль ДС встановлюється на них.

Якщо у вашому авто ця система розділена або керуючий модуль розташований на приладовій панелі або на тунелі, що йде від консолі до задніх сидінь, то модуль краще поставити під кермом. Цей варіант більш оптимальний. Також врахуйте, що якщо з використанням кнопки скло підніматиметься насилу або зовсім не підніматиметься, то застосування доводчиків не допоможе. механізм у будь-якому разі доведеться знімати і ремонтувати.

Інструкція зі встановлення пристрою своїми руками

Як самостійно провести монтаж доводчиків в автомобіль:

  • Для правильної роботи механізму спочатку треба забезпечити його живлення, відповідно, до нього потрібно буде під’єднати позитивний і негативний дроти. Блок управління ДС монтується або в дверях, або під приладовою панеллю, в районі рульового колеса. Перед встановленням уважно вивчіть інструкцію, яка йде в комплекті до ДС, в ній має бути наведена схема, а також рекомендації щодо підключення. З урахуванням цієї схеми автомобіліст повинен зробити укладання проводки, по якій буде здійснюватися передача сигналу на електричний мотор.
  • Крім того, в комплекті з ДС ідуть і спеціальний виходи для дверей, вони відрізняються за кольоровим маркуванням. У тому місці, де кабель буде проходити від електродвигуна до клавіш управління, потрібно зробити відповідний отвір, а потім під’єднати до обох кілець модульні кабелі. Виконавши ці дії, ви зможете провести монтаж ДС.
  • Одним з основних моментів при виконанні цього завдання є підбір дроту. їх може бути один (тільки для підняття) або два (для підняття і опускання), по одному з кожного боку. Один із проводів використовується для підняття підйомника, а інший. для його повернення в початкове положення після вимкнення протиугінної системи. Будьте уважні на цьому етапі, оскільки якщо дії будуть виконані невірно і ви сплутаєте дроти, то підйомники опускатимуться під час встановлення машини на сигналку.
  • Коли ці дії буде виконано, потрібно буде під’єднати дріт, по якому буде подаватися сигнал від керуючого модуля автосигналізації. Цей імпульс має надходити до блоку ДС не більше, ніж за 1-2 сек. Безпосередньо сам імпульс може бути як позитивним, так і негативним, в даному випадку все залежить від конкретної системи. Тому потрібно заздалегідь уточнити цей момент, щоб не зіткнутися з проблемами під час встановлення та під’єднання.

Нині рідко зустрінеш автомобіль без електросклопідйомників, найчастіше автоматичні доводчики на них стоять тільки на водійському вікні. Автоматичні доводчики дають змогу, одним натисканням, підняти або опустити вікно, не утримуючи кнопку. Для фіксації положення вікна, достатньо короткого натискання на кнопку.

Старі моделі автомобілів або бюджетні варіанти їх можуть взагалі не містити. Однак їх цілком не важко виготовити самому, особливих зусиль це не вимагає. Далі буде надано два варіанти складання і підключення доводчиків (з сигналізацією і без).

У разі якщо у вас взагалі немає електросклопідйомників, схема буде цілком справедливою, якщо докупите двигун для підйому скла, під’єднати його проблем не складе.

На наведеній схемі представлено спосіб під’єднання склопідйомників без доводчика. Згідно з наведеною схемою натискання й утримування кнопки піднімає скло, замикаючи при цьому 2 і 1 контакти, 12 В подається на двигун так, що спричиняють його рух у бік підняття скла.

Замикання 7 і 3 контакту підключають землю до двигуна, замикаючи ланцюг. Під час натискання й утримування кнопки у зворотному напрямку розмикаються контакти 2 і 1, а замикаються 2 і 7, на двигун подається напруга зворотної полярності та двигун працює в інший бік. Маса відповідно замикається на контактах 1 і 6.

Схема з автоматичним доводчиком, але без під’єднання до сигналізації має такий вигляд:

Зі схеми видно, що модуль встановлюється між двигуном і кнопкою, т.е. сигнал натискання на кнопку надходить на модуль, там обробляється і вже тільки потім надходить на двигун склопідйомника. Коротке натискання кнопки викличе безперервне відчинення або зачинення скла, без необхідності безперервного натискання на кнопку.

Для встановлення скла в певному положенні утримуємо кнопку поки скло не прийме необхідного нам положення, відпускання кнопки зупиняє двигун і скло фіксується в потрібному нам положенні.

Для узгодження схеми доводчика з сигналізацією, підключення має бути таким, як наведено на схемі нижче.

Модуль узгодження сигналізації необхідно вставити в ланцюг між кнопкою і модулем доводчика на підйом скла. У цьому разі під час постановки автомобіля на сигналізацію, скло буде автоматично закрито.

Тепер розглянемо схему самого доводчика, збирають його на основі мікроконтролера ATtiny13, трасування плати і прошивка контролера наведені в прикріплених до статті файлах. Схема малопотужна особливих вимог до транзисторів немає, підійдуть практично будь-які. Реле має бути 12 В, розраховане на струм мінімум 10 А. Стан реле зрештою і визначатиме положення скла.

Натискання на кнопку змінює логічний рівень на портах PCI2 і PCI3, що, своєю чергою, перемикає реле в певне положення, у підсумку це приводить у рух або зупиняє двигун.

Після складання обов’язково підключіть схему до автомобіля, і перевірте, чи в правильному положенні рухається скло, т.е. на відкриття скло опускається, а на закриття піднімається. Якщо вийшло навпаки, просто поміняйте місцями дроти від двигуна.

Тепер розглянемо схему модуля узгодження з сигналізацією, будується схема на звичайному реле з парою навісних елементів у вигляді конденсатора і резистора. Схему наведено нижче, після складання підключаємо модулі згідно зі схемами, наведеними вище, перед остаточним встановленням в автомобіль обов’язково перевіряємо правильність руху скла залежно від натискання кнопок.

Архів до статті, прошивка, друк: завантажити.

Доводчик призначений для спільної роботи з автомобільною сигналізацією або іншим пристроєм, що має спеціальний вихід, на якому з’являється імпульс, негативний або позитивної полярності, у разі зміни стану системи (наприклад, під час постановки на охорону).

Для початку встановлення необхідно перевірити, чи відчиняються і зачиняються стекла автомобіля кнопками за умови вимкненого запалювання, якщо ні, то необхідно знайти в блоці запобіжників реле, яке відповідає за відчинення і зачинення склопідйомників, вийняти його і замість нього встановити перемичку, як показано на фото.Без цієї перемички доводчики закриття стекол працювати не будуть.

Рис.1. Монтажный блок предохранителей и реле автомобиля ВАЗ 2114

Рис.2 Перемычка вместо реле стекло подъемников. залог того что доводчик стекол у вас будет работать.

Після підготовчого етапу знімаємо обшивку водійських дверей (обшивка пасажирських дверей залишається на місці)

Рис.3. Снимаем обшивку водительской двери для установки доводчика.

І встановлюємо доводчик на дверцята автомобіля як показано на фото.

Рис.4, рис5. Установка модуля блока доводчика на водительскую дверь

Дивимося схему встановлення доводчиків.

Рис.6 Схема подключения доводчика стекол

Рис.7. Комментарии к схеме подключения доводчика стекол.

І схему електропроводки вашого автомобіля (як приклад встановлення доводчика зроблено на автомобілі ВАЗ 2114, нас цікавить тільки фрагмент із самими склопідйомниками і дивимося.

Рис.8 Фрагмент схемы электрооборудования автомобиля ВАЗ 2114, показана только сторона электрооборудования с водительской двери.

Червоний дріт із запобіжником на 25 А під’єднуємо до 12В, для цього під’єднуємо його до білого дроту з чорною смугою на будь-якій із кнопок водійських дверей, див фото.

Чорний дріт підключаємо до маси автомобіля. Або тупо до чорного дроту, т.к. він з’єднується з масою.

Білий/жовтий дріт і жовтий дріт підключаємо до центрального замка вашого автомобіля.

Шукаємо дріт, що відповідає за відчинення склопідіймача водійських і пасажирських дверей, і підключаємо до них 4 дроти в розрив.

“Підключення в розрив” означає, що дріт ріжеться навпіл і проводиться підключення з боку кнопки і з боку мотора.

Ріжемо навпіл помаранчевий дріт і підключаємо до нього з боку кнопки дроти з доводчиків. З боку кнопки зелений з чорною смугою, а з боку мотора зелений дріт доводчика стекол.

Ріжемо навпіл блакитний з чорною смугою і підключаємо до нього з боку кнопки дроти з доводчиків. З боку кнопки синій з чорною смугою, а з боку мотора синій дріт доводчика стекол.

Автомобільні доводчики скла на сьогоднішній день користуються великою популярністю, тому що цей автоматизований пристрій зручний і функціональний; водіям не доводиться перевіряти, чи закриті всі вікна машини, поставленої на сигналізацію. Якщо раніше доводчики були привілеєм тільки преміум-класу, то зараз цей механізм універсальний і доступний. Ця стаття розповість, що таке і як працює доводчик скла.

Цікаво! Перші протиугінні системи спрацьовували за допомогою ведучого вала. У момент викрадення автомобіль захлинався виттям сирени, волаючи про допомогу.

Принцип роботи доводчика скла

Дотягувач. це електронний блок, під’єднаний до системи сигналізації або центрального замка і системи управління стеклами.

Він розташовується між електромотором, що забезпечує рух стекол, і клавішами управління. Принцип роботи доводчика скла нескладний: через блок проходить напруга, що передається до мотора від клавіш. При цьому механізм не вмикається під час зачинення і відчинення, у звичайній роботі без встановлення на режим охорони. Під час під’єднання сигналізації на блок надходить сигнал із пристрою, мотор заряджається і піднімає скло на дверях.

Чи знаєте Ви? У машині, що належала Аль Капоне, скло було куленепробивним, його товщина становила два сантиметри.

Які бувають доводчики

Складність вибору модуля доводчика полягає у визначенні кількості підопічних йому стекол. Випускаються і є в продажу механізми, що відповідають за закриття двох, чотирьох стекол. Далі, слід уточнити, чи є система управління стеклами на задніх дверцятах авто.

Нескладні модулі відповідають за скло тільки в режимі охорони автомобіля. Пристрої інтелектуальних доводчиків скла можуть мати ще низку функцій: запам’ятовувати положення скла і повертати його у вихідне після вимкнення сигналізації, повертати в попереднє положення, якщо скло наштовхнулося на перешкоду. Функції модуля можна налаштувати самому за бажанням.

Увага! Усі можливості багатофункціонального пристрою можуть не знадобитися, а налаштування механізму складне в обслуговуванні, і вартість значно перевищує ціну звичайного.

Встановлення та підключення доводчика скла

Розглянемо підключення доводчика скла, що діє на двоє дверей.

Для самостійного встановлення знадобляться: набір викруток, ніж, ізолювальна стрічка і тонкі кусачки.

єднати, доводчик, скла, дотягувачі, автомобіля

Для початку вимкніть запалювання і переконайтеся, що скло при цьому відчиняються і зачиняються при натисканні кнопки. Якщо немає, видаліть із блоку запобіжників реле і встановіть на його місце перемичку.

Блок доводчика скла встановлюють у водійських дверях. Щоб зняти обшивку, необхідно спочатку відкрутити гвинти дверної ручки і зняти її. Звільняючи двері від обшивки, будьте обережні, оскільки в ній знаходяться блоки з проводами, що йдуть до дверей. Модуль кріпиться одним гвинтом-саморізом до металевої пластини, і фіксується на основі дверей.

Важливо! У разі роздільних систем, розташованих на двох дверях, установлення під приладовою дошкою більш прийнятне.

До блоку пристрою підведіть “плюсовий” контакт і “масу”, щоб живити його.

З’ясуйте, які дроти передають напругу від кнопок управління до електромоторів.

До доводчика додається інструкція зі схемами. Визначте місця врізки проводів блоку і проводів живлення, у схемі вони розрізняються різними кольорами.

Уважно перевірте, чи правильно вибрано дроти. Від кнопок увімкнення до електромотора проходить два дроти: один під напругою піднімає скло, другий опускає. Якщо ви їх переплутаєте, то в режимі охорони скло автоматично відкриється.

Потім підключайте дріт, що передає імпульс від блоку системи охорони доводчику.

Дотягувач скла для автомобіля. механізм неординарний: у нього є вихід і під позитивний, і під негативний імпульс, не переплутайте їх.

Перед тим, як заізолювати і прибрати дроти, перевірте працездатність доводчика. Роботу завершено, зберіть двері, встановіть ручки та користуйтеся.

За тим самим методом здійснюється підключення доводчика склопідйомників на 4 скла. Відмінність від простого пристрою. тільки в кількості врізок у проводку.

Кожен водій, який розуміється на електриці і вміє читати схеми, може самостійно провести встановлення доводчика скла на своїй машині.

Дотягувачі скла автомобіля, принцип роботи, встановлення

Доводчик стекол автомобіля призначений для забезпечення їх автоматичного закривання під час постановки машини на сигналізацію. Тобто, в разі, якщо водій або пасажири забули закрити вікна, він виконає все в автоматичному режимі. Якщо у вашій машині немає цього пристрою, то радимо вам купити доводчик скла. Далі ми з вами розглянемо їхні види, особливості, схеми підключення та інші корисні відомості. Дочитавши матеріал до кінця, ви отримаєте вичерпну інформацію, що дає змогу не тільки вибрати доводчик, а й під’єднати його.

Дотягувач скла. що собою являє, як працює

Дотягувач скла автомобіля являє собою електронний блок, який під’єднується до сигналізації або центрального замка, а також до системи керування стеклами.

Причому в автоелектрику автомобіля його встановлюють між клавішами управління і електромотором, що здійснюють підйом-опускання скла. Так що застосувати цей пристрій можна тільки на авто, у яких є система управління.

Усі модулі діють за одним принципом: оскільки він увімкнений у систему між клавішами та електромотором, то напруга, що передається від клавіш до мотора, у будь-якому разі проходить через блок. Але під час звичайного відкривання-закривання в процесі модуль участі не бере.

Щойно власник машини з пульта керування охоронною системою або центральним замком вмикає їх, модуль керування передає сигнал на пристрій, і він живить електромотор, який і піднімає скло.

Схема реалізації

Схем і реалізацій доводчиків і виконань на ринку повно, але всі вони працюють за одним принципом. дублювання штатної кнопки “Закрити” своїм внутрішнім реле, яке вмикається і вимикається мізками доводчика.

Дотягувачі випускаються універсальними, для керування “масою” або “плюсом”. У Toyota керування стеклами плюсом.

Відповідно згідно з потрібним варіантом у схемі доводчика потрібно під’єднати дроти живлення або перемикнути перемичку в доводчику, в інструкції зі встановлення цей пункт докладно описано.

Поради щодо вибору дотягувача

Ринок автомобільних аксесуарів не страждає від дефіциту модулів закривання скла.Здебільшого їх випускають фірми, що займаються виробництвом охоронних систем для автомобілів.

Найпопулярнішими виробниками дотягувачів є компанії Sheriff, Pandora b Tiger, хоча достатньо й інших виробників.

Вибрати доводчики стекол автомобіля не так вже й складно. Спочатку потрібно визначитися, за закриття якої кількості стекол має відповідати даний модуль.

Все це потрібно зробити тому, що виробляються пристрої, що забезпечують закриття двох стекол, а також чотирьох.

Тож під час вибору слід враховувати, чи є системи управління скла на задніх дверцятах.

Далі потрібно визначитися, якими функціями повинен володіти модуль.

За цим критерієм вони діляться на:

Прості пристрої здатні тільки закривати скло під час постановки на охорону авто. А ось багатофункціональні здатні запам’ятовувати положення стекол до закриття і після зняття авто з сигналізації повернути їх у те саме положення.

Також вони можуть повертати скло у вихідне положення, якщо під час закривання воно уткнулося в перешкоду.

Деякі модулі можуть мати ще низку функцій, які можна вмикати і вимикати, загалом, налаштувати роботу доводчика на свій розсуд.

Але і вартість багатофункціональних модулів значно більша, ніж простих, до того ж багато його можливостей можуть бути незатребуваними, а підключити його буде досить складно.

Стандарти і схеми різних виробників

Стандартної схеми, за якою можна під’єднати автомобільну охоронну систему, не існує. Це можна зрозуміти, проаналізувавши електросхеми сигналок від різних виробників систем. Колір електроланцюгів у систем від різних брендів можуть призначатися для вирішення різних завдань. Практично кожен виробник має певний спосіб монтажу та під’єднання пристроїв.

За забарвленням кабелів кожна електросхема може відрізнятися залежно від норм, прийнятих у конкретній країні. Щоб правильно приєднувати елементи сигналки треба акцентуватися на електронному вимірювальному обладнанні для продзвону. Під час встановлення сигналки на автомобіль не рекомендується використовувати звичайні лампи для продзвонки. З урахуванням місця розташування основних блоків користувачеві може знадобитися додаткова купівля електроланцюгів. Під час монтажу треба врахувати, що перетин додаткових і стандартних проводів сигналки має бути ідентичним.

Карта розташування складових пристроїв сигналки

Встановлення простого доводчика

Що більше функцій і кількість дверей, з якими працюватиме модуль, то складніше його буде включити в схему електроживлення автомобіля.

Далі коротко розглянемо, як підключити простий модуль, що діє на двоє дверей.

Такий доводчик без проблем можна буде встановити і самому.

З інструментів знадобиться небагато:

Спочатку потрібно визначитися з місцем встановлення пристрою.

Якщо в автомобіля є тільки одна система управління склом, встановлена на водійських дверцятах, але відповідає і за відкриття скла на пасажирських дверцятах, то краще буде встановити модуль усередині цих дверей.

Якщо ж системи роздільні та розташовані на двох дверцятах або клавіші керування розташовані на центральній консолі або тунелі, то оптимальним буде встановлення під приладовою дошкою.

Після вибору місця встановлення можна приступати до монтажу та підключення.

Модуль має бути живиться від бортової мережі авто, тому до нього має бути підведений “плюсовий” дріт, а також “маса”.

Потім потрібно виявити дроти, які передають напругу від клавіш управління до електромоторів.

За схемою, що додається з доводчиком, проводиться врізка проводів від модуля в проводку живлення.

Для кожних дверей передбачено свої виходи в модулі і відрізняються вони забарвленням проводів.

Виходить, що дріт, що йде від клавіші до електродвигуна, в зручному для підключення місці розрізається і до кожного з кінців дроту приєднуються дроти модуля.

У такий спосіб відбувається під’єднання модуля до системи керування склом.

Важливо правильно вибрати дроти, оскільки від клавіш до електромотора їх йде два. при подачі напруги на один з них, проводиться підйом скла, а при подачі на другий. опускання.

Якщо модуль помилково під’єднати до проводу опускання, то під час постановки авто на охорону, скло автоматично відкриється.

Далі потрібно під’єднати до доводчика дріт, який передаватиме імпульс від модуля системи охорони. Причому потрібен імпульс, який буде передаватися на модуль протягом декількох секунд після постановки авто на охорону.

У різних систем застосовуються позитивні або негативні імпульси. Тому перед підключенням слід дізнатися, який імпульс розсилає встановлена на авто система.

Доводчики ж є універсальними, тому у них є вихід під позитивний і негативний імпульси, головне не переплутати.

Після під’єднання всієї проводки, перед прибиранням усіх проводів, краще перевірити працездатність доводчика.

Якщо все працює нормально, залишиться тільки якісно заізолювати всі врізки проводів, а потім прибрати їх з поля зору.

Підключення доводчика на 4 двері проводиться за таким же принципом, тільки врізок у штатну проводку буде більше.

Опис модуля автоматичного підняття дверного скла

Дотягувач скла (ДС). це механізм, основне призначення якого полягає в автоматичному зачиненні стекол автомобіля при активації протиугінної системи. За допомогою ДС водій може не переживати про те, закрите скло в його машині чи ні.

Принцип дії

Коротенько розглянемо принцип дії ДС. Блок управління пристроєм підключається до механізму управління автомобільною сигналізацією, а також електричних склопідйомників. Сам модуль розташовується на ділянці між електромотором склопідйомників і керуючим блоком. Як ви вже зрозуміли, експлуатація ДС можлива тільки в тому разі, якщо автомобіль оснащений електричними підйомниками стекол.

Під час активації протиугінної системи на електричний мотор через керуючий модуль подається напруга. Безпосередньо доводчики не використовуються в момент відчинення і зачинення стекол, тільки тоді, коли водій вмикає автосигналізацію. Під час увімкнення сигналки на вузол подається напруга, в результаті електромотор отримує живлення і піднімає механізм підйомника.

Що стосується багатофункціональних установок, то такі системи дають змогу виконувати такі функції:

  • При правильному налаштуванні можливе керування кількома стеклами одночасно, причому або в одному, або в різних напрямках.
  • Також можна налаштувати функцію автоматичного повернення стекол у вихідне положення, тобто спочатку доводчики закриють вікна, а після вимкнення сигналки відкриють їх, повернувши в початковий стан. Але потрібно враховувати, що використання такої функції актуальне в тому випадку, якщо протиугінну систему було ввімкнено не більше, ніж дві години тому.
  • У разі ввімкнення автомобільної сигналізації ДС може автоматично заблокувати керування кнопкою підняття і опускання склопідйомників.
  • У функціональних пристроях автовласник може налаштувати керуючий модуль таким чином, щоб він міг працювати з різними типами, а також конструкціями склопідйомників.
  • Крім цього, якщо виникне необхідність, автовласник зможе самостійно під’єднати і налаштувати додаткові клавіші керування підйомниками (автор відео. канал AA00015).

Різновиди

Тепер розглянемо види систем ДС. залежно від конструктивних особливостей, доводчики можуть використовуватися для виконання певної функції або бути багатофункціональними:

  • Якщо йдеться про багатофункціональні системи, то в цьому разі для ввімкнення автомобільної сигналізації вузол зможе запам’ятати точне положення скла. Крім того, якщо під час закриття скла з’явиться перешкода, ДС автоматично поверне його в початковий стан. Блок керування може мати додаткові опції, приміром, ви зможете за потреби вимкнути або повністю скинути налаштування. Як показує практика, більша частина функцій у багатофункціональних ДС за фактом не використовується автовласниками, тому є сенс віддати перевагу простішим системам. Тим більше, що їхня вартість буде на порядок нижчою.
  • Простіші ДС дають змогу тільки піднімати склопідйомники під час увімкнення автомобільної сигналізації. Зрозуміло, жодних додаткових опцій такі системи не мають (автор відео. канал China and not Only).

Особливості

Тепер розглянемо основні особливості таких систем. Під час встановлення ДС автомобілістові доведеться зіткнутися з певними труднощами, зокрема, якщо йдеться про багатофункціональні системи, а також доводчики на 4 скла. У тому разі, якщо в машині є тільки один блок управління підйомниками, розташований на водійських дверцятах, який використовується для роботи з пасажирськими дверима, то модуль ДС встановлюють на них.

Якщо у вашому авто дана система розділена або керуючий модуль розташований на приладовій панелі або на тунелі, що йде від консолі до задніх сидінь, то модуль краще поставити під кермом. Цей варіант оптимальніший. Також врахуйте, що якщо з використанням кнопки скло підніматиметься насилу або зовсім не підніматиметься, то застосування доводчиків не допоможе. механізм у будь-якому разі доведеться знімати і ремонтувати.

Саморобний доводчик

Що стосується саморобних доводчиків скла дверей, то автолюбителі вже створили велику кількість різноманітних моделей, які непогано працюють. Причому є і прості саморобні девайси, а деякі примудряються створити багатофункціональні датчики.

Простий же доводчик виготовити нескладно, маючи невеликі знання з радіоелектроніки, а також необхідні елементи для створення модуля.

А знадобляться кілька конденсаторів, електромагнітні реле, таймер і кілька транзисторів і резисторів.

Принцип роботи саморобного модуля такий: сигнал на модуль береться від блоку охоронної системи.

Цей сигнал надходить на реле, яке замикає свої контакти, з’єднуючи через резистор джерело живлення з конденсатором для його зарядки.

Після припинення подачі сигналу, конденсатор підключається до іншого реле, яке починає живити таймер.

Низька напруга, що виходить із таймера, відкриє транзистор, потім напруга піде ще на одне реле, після якого напруга через резистор надійде на електродвигун. скло почне закриватися.

Після повного закриття скла, через упор його в двері, в мережі відбудеться зростання струму навантаження, яке спричинить падіння напруги.

Через падіння напруги транзистор закриється, у такий спосіб знеструмивши реле, і доводчик вимикається.

Схема ця вважається дуже простою, але працює без проблем і свої завдання виконує добре.

Комплект поставки

Поставка GSM-модуля Starline виконується в невеликій картонній коробці, в якій знаходяться дві книжки з описом та інструкцією з монтажу, гарантійний талон, SIM-картка, флаєр системи Телематика, карта-пам’ятка. Схема підключення, яка може знадобитися під час самостійного встановлення, вирізняється високим ступенем деталізації, виконана в кольорі та розрахована на недосвідченого автолюбителя.

Апаратна частина знаходиться в нижній частині упаковки за відкидною картонною перегородкою і містить у собі сам GSM-модуль, світлодіодний індикатор і комплект проводів, які необхідні для виконання підключення.

Підсумок

У підсумку можна сказати, що заводські доводчики скла автомобіля може встановити практично кожен водій, який хоч трохи розуміється на електриці, тим паче, що інструкція додається.

А ось спаяти і встановити саморобний пристрій зможе не кожен, та й надійність роботи такого пристрою під великим сумнівом.

Хоча вже існують непогані моделі, які працюють роками. Але тут вже потрібно орієнтуватися на відгуки людей, які користуються такими пристроями і на кваліфікацію майстра, який їх зробив.

Принцип роботи

У машині встановлені двигуни, які здійснюють підйом і спуск скла. Цей процес здійснюється за рахунок подачі напруги на контакти двигуна. У разі встановлення дотягувача. цей зв’язок переривається

У цей розрив і необхідно встановити додатковий блок, і при подальшому натисканні на кнопку, сигнал на початку надходить на блок управління, а потім подається на двигун підйомника. У разі постановки авто на сигналізацію, на цей блок подається сигнал про необхідність автоматичного закривання всіх стекол.

Огляд популярних моделей

Зі встановленням механізму розібралися, тепер залишилося вибрати доводчик. Поговоримо про моделі, які підійдуть будь-якому типу ТЗ. Від ВАЗів до зарубіжних Mitsubishi, Nissan.

  • Pandora DWM 210. працює на двох вікнах. Автомобіль зможе запам’ятовувати положення скла. Є захист при зустрічі з перешкодою, при перевантаженні. Можна відключити датчик сигналізації під час руху скла, це стане додатковим захистом від випадкових спрацьовувань.
  • Mongoose PWM-4. працює на чотирьох вікнах. Скло у автомобіля закриваються по черзі. Пам’яті положення немає. Є захист від перевантаження. Одна з найпопулярніших моделей.
  • Cyclon PWM-4. підключається до чотирьох стекол. Блок додатково захищений від перевантаження.
  • Convoy CL-200. недорога модель на 4 вікна. Захищена від перевантажень.
  • Cyclon PWM-2b. встановлюється на 4 вікна автомобіля. Захищена від надмірних навантажень.

Як під’єднати доводчик скла до центрального замка

У цій статті автоелектрик Олексій Молотов відповідає на запитання “Як під’єднати доводчик скла до сигналізації”?”.

Дотягувачі автомобільного скла з кожним днем набирають дедалі більшої і більшої популярності. Для нормальної роботи пристрою під’єднання доводчика склопідіймачів до сигналізації здійснюється, щоб під час постановки автомобіля на сигналізацію, не залишати відчинені вікна.

Більша частина сучасних автомобілів випускається вже зі встановленими доводчиками, такий пристрій являє собою невеликий автоматизований механізм, який здійснює закриття вікон під час постановки на охоронний режим.

На автомобільному ринку існує два види таких доводчиків: простий пристрій, і пристрій, що володіє широким спектром функцій. Звичайний. простий доводчик здійснює тільки підйом скла під час постановки авто на охоронний режим, на цій операції його функції закінчуються.

Підключення доводчика склопідйомників до сигналізації простого типу можна здійснити самостійно, найголовніше слідувати намальованій в інструкції схеми розташування контактів. На відміну від простих доводчиків, багатофункціональні пристрої можуть виконувати дуже широкий спектр робіт:

  • Відкривання або закривання скла всього лише в один дотик. Крім цього можлива і робота за стандартною схемою. коли кнопку утримують затиснутою, поки не закінчиться підйом скла;
  • Існує можливість для здійснення управління парою стекол в одному якомусь напрямку, або ж у протилежному;
  • Коли автомобіль перебуває в режимі охорони, всі кнопки склопідйомників. заблоковані. У цьому випадку відкривання всередині виключено;
  • У такому пристрої встановлено спеціальну функцію, яка здійснює зупинку підйому, в разі появи перешкоди на шляху руху скла. Також є можливість відключити цю опцію;
  • Є можливість після зняття автомобіля з охорони, повернути скло у вихідне положення, в якому воно було, до постановки на сигналізацію.

Як працює доводчик стекол: принцип дій

Скло при спрацьовуванні автодоводчика, як правило, закриваються послідовно. Дотягувач має розуміти, що скло закрите (аналізує, наприклад, шум або струм, що протікає, електричний струм). двигуна) так само повинен розуміти відсутність навантаження і обмеження часу роботи (т.н. режим обриву троса). Є доводчики які вміють ще й відчиняти скло і визначати перешкоду (як рідний доводчик у Camry), є доводчики з пам’яттю тощо.д., тут все залежить від вкладеного алгоритму в мізки доводчика. Блоки дотягувачів випускаються для керування двома або чотирма стеклами.

Для того, щоб встановити самому доводчик, потрібні руки, які вміють тримати паяльник, потрібно знати, як користуватися контролькою або (і) що позначають цифри на екрані тестера, що таке “плюс” і “маса” акуратність, ну і бажання та час.

Приклад роботи дотягувача

Розглянемо звичайний доводчик, який вміє тільки піднімати скло (два або чотири. неважливо). Тобто подали сигнал на закриття. піднялося перше скло, потім друге, потім третє і т. д.д.

Для початку потрібно зрозуміти принцип управління відкриття-закриття вікон зі штатних кнопок управління:

Підняттям-опусканням вікна керує мотор постійного струму, обертання якого залежить від полярності напруги. У нормальному положенні, коли кнопки управління не натиснуті, мотор з’єднаний обома кінцями на масу, відповідно він нерухомий.

Якщо натиснути на кнопку “Закрити”, то плюс потрапить на один контакт мотора (на другому контакті мотора маса) відповідно мотор почне крутитися (ну, скажімо, за годинниковою стрілкою).

Якщо натиснути кнопку “Відкрити”, то плюс потрапить вже на інший контакт мотора, обертання буде в інший бік, відповідно вікно почне рух вниз. Ну і якщо натиснути обидві кнопки одночасно, то на обох контактах мотора з’явиться 12 Вольт, різниці напруг не буде і мотор залишиться нерухомим.

Таким же макаром управляються всі інші вікна. Живиться схема через запобіжник, через контакт IG2 замка запалювання (друге положення ключа в замку).

Встановлення та підключення склопідйомників: як підключити склопідйомники правильно

У загальних рисах, підібравши механізм, спочатку потрібно зняти дверну карту, після чого потрібно відключити клеми АКБ. Після старий електричний склопідйомник (за наявності) знімається, від нього попередньо відключається проводка. Якщо пристрій стоїть механічний (ручний склопідйомник), також потрібен демонтаж.

Рекомендуємо: 15 найкращих ламп H11

До речі, перед зняттям механізму підняття скла, саме скло широким канцелярським скотчем необхідно зафіксувати в найзручнішому положенні для монтажу механізму склопідйомника. Потім можна встановити новий механізм, після чого перейти до його підключення.

Зверніть увагу, якщо для заміни вже наявного склопідіймача використовується точно такий самий аналог, тоді проводка просто під’єднується аналогічно до того, як під’єднання було реалізовано раніше.

Якщо ж ставиться інший склопідйомник або його не було спочатку, має бути заздалегідь вивчено схему під’єднання склопідйомників, розпіновку склопідйомника і т. д.д.

Також необхідно, щоб заздалегідь були підготовлені кнопки склопідіймача за умови їх відсутності або несправності вже наявних. Давайте детальніше розглянемо порядок дій на прикладі заміни штатного ручного механізму на електричний аналог.

Встановлення склопідйомника

Розглянемо встановлення склопідйомника на прикладі ВАЗ 2109. Перед початком робіт слід підготувати:

  • викрутку “хрест” і плоску;
  • кусачки і пасатижі;
  • набір ключів;
  • ніж і протяжки;
  • ізоляційну стрічку, мідний дріт, широкий скотч, стяжки тощо.п.

Також будуть потрібні пістони для кріплення карти дверей та інші елементи, які можуть потребувати заміни після зняття дверних карт. Дані особливості слід враховувати і заздалегідь купувати всі необхідні деталі.

Встановлення доводчика своїми руками

Схема встановлення блоку досить проста. Чим більше дверей, додаткових функцій, тим більше знадобиться час на монтаж. Механізм встановлюється в будь-якому місці всередині салону машини. Найчастіше пристрій монтують під:

Єдина умова, якої слід дотримуватися під час монтажу блоку. захист від вологи.

Що потрібно

У комплект входить схема підключення. Під час монтажу необхідно неухильно дотримуватися рекомендацій, особливо якщо ви встановлюєте пристрій своїми руками. З додаткових інструментів знадобиться:

  • плоска викрутка;
  • хрестова викрутка;
  • плоскогубці;
  • ізоляційна стрічка, двосторонній скотч;
  • бокорізи.

У рідкісних випадках може знадобитися термоусадка. Замініть термоусадочною трубкою ізоляційну стрічку або використовуйте спільно.

Покрокова інструкція

Під час самостійного монтажу датчика на автомобіль важко уникнути помилок. Це стосується людей, які не володіють навичками механіка. Рекомендуємо дотримуватися покрокової інструкції:

  • Увімкніть запалювання автомобіля. Перевірте чи нормально працює блок управління склопідйомником. Помітили несправності. замініть реле спеціальною перемичкою.
  • Зніміть дверну обшивку автомобіля водійського сидіння.
  • Встановіть пристрій на каркас.
  • З’єднайте проводку автомобіля, основний блок. Це важлива частина монтажу. З’єднайте червоний дріт датчика з білим. Остання веде до будь-якої кнопки дверей. Тим самим доводчик підключиться до системи подачі струму.
  • Після підключення блоку необхідно з’єднати чорний дріт із масою або під’єднати кабель до дроту, що веде до неї.
  • З’єднайте жовтий або білий дріт із центральним автомобільним замком.
  • Візьміть дріт, що регулює підйом автомобільного скла, розріжте його навпіл. З’єднайте 4 кабелі.
  • Тепер необхідно розрізати дріт помаранчевого кольору. Підключіть кабель до клавіш дотягувача.
  • Повторіть процедуру для кабелів синього, зеленого кольорів.
  • Перевірте цілісність з’єднання проводів.
  • Пропаяйте кабелі.
  • Заізолюйте схему.
  • Зберіть дверну обшивку, перевірте роботу автомобільної сигналізації.

Схема підходить для більшості моделей автомобілів, рамкових і безрамкових стекол. Перед монтажем обов’язково прочитайте інструкцію. Посібник додається до пристрою, написаний двома мовами.

Дружба електросклопідйомників і сигналізації

Виходом третього каналу CH3 слугує для моєї сигналізації слугує чорний дріт із білою смугою. Для того, щоб електрично реалізувати задум, знадобиться чотириконтактне реле, що замикає постійний плюс із виходом на мотори склопідйомників, а керувальним сигналом якої є також постійний плюс, що замикається якраз на вихід третього каналу сигналізації Отже, підключаємо реле таким чином:. 30. постійні 12В (наприклад, від прикурювача або безпосередньо від акумулятора через запобіжник, або ж звідкись із ЧЯ);. 87. дріт, який ми надалі простягнемо в водійські двері і приєднаємо туди, куди треба;. 85. постійні 12В;. 86. чорний дріт із білою смугою виходу 3 каналу сигналізації. Щоб усе це працювало, блок керування сигналізацією потрібно відповідним чином запрограмувати. Тобто, щоб канал 3 видавав негативний імпульс саме під час постановки на охорону, а не колись іще й узагалі не займався всілякими дурницями на кшталт якогось там пейджера

Як під’єднати доводчик скла до центрального замка

Хоч авто ВАЗ і постарався зробити щось хороше, але як зазвичай не довів справу до кінця. А саме це заводський доводчик стекол. загалом довелося брати додатковий (Cenmax AS-2) і самостійно його встановлювати. в інеті багато суперечок про те що встануть додаткові доводчики на Priora чи ні. так ось встають))) і без особливих зусиль. треба лише знати куди всю цю справу підключати. і зараз я постараюся пояснити що та як і що куди підключати. скажу відразу ставив на штатну сигналізацію до центрального замка

що ми маємо в підсумку, при відкритих вікнах ми виходимо з машини тиснемо на кнопку на дверях або на брелоку закрити двері і скла самі закриваються по черзі.

ще багато запитань щодо того, чи не згорять моторчики склопідіймачів через додатковий доводчик скла і, як я розумію, це через те, що багато хто не знає принципу роботи додатково доводчика. і ось вам відповідь, ні вони не згорять вони відразу знімають подачу напруги на моторчик після його повного закриття.хто все ж не вірить можете перевірити мультиметром

Всім привіт!Минулого разу я показував встановлення сигналізації Starline A63 і говорив, що мені треба буде додатково встановити доводчик скла. У цьому пості покажу його встановлення.

Буду встановлювати інтеейс склопідйомника Convoy CL-450. У комплектацію входить сам блок доводчика, інструкція двома мовами, дроти підключення, двосторонній скотч. Підключати буду до сигналізації Starline A63, на додаткові канали.

Для встановлення блоку доводчика скла необхідно розібрати дверну карту і частину торпедо, щоб подати живлення і під’єднатися до сигналізації. Для розбирання використовую пластикову лопатку, хрестову і плоску викрутки.

Під час підключення виник нюанс. Зазвичай, блок управління склопідйомником працює за аналогом. він подає або плюс, або мінус. У цьому автомобілі є режим автоматичного підйому і опускання кожного скла, не тільки водійського. І в цьому інтеейсі немає силових проводів, на які він розрахований. Щоб інтеейс склопідйомників запрацював, мені довелося розібрати блок управління склопідйомників з водійських дверей і зробити необхідні підключення, припаятися. До контактів кожної кнопки я припаяв по 2 діоди.

Навіщо я це зробив? Кожна кнопка має 2 положення. ручне керування склопідйомниками і режим автомат. Щоб підключити інтеейс і все коректно працювало в режимі, я припаяв 8 діодів. Один діод подає сигнал у ручному режимі, другий. в автоматичному. Можна зробити і з одним діодом, але тільки для ручного режиму. Для цього треба подавати довгий імпульс, щоб його вистачало за часом, від нижньої точки скла до верхньої. У моєму випадку інтеейс може подати тільки короткий імпульс, оскільки немає навантаження. А цей інтеейс працює, коли бачить навантаження. скло починає підніматися і, коли впирається у верхнє положення, зростає електричний струм, після чого спрацьовує захист. Далі йде послідовний перехід до наступного скла. В автомобілі треба подати на блок доводчика живлення. Тому треба додатково встановити реле, яке подаватиме 12 В.

Підключення. Червоний дріт. плюс. Чорний. мінус. Рожевий дріт. сигнал управління від сигналізації. Кросно-чорний дріт підключаю до чорного, оскільки в мене керування мінусом. Чотири дроти для силових кнопок я прибрав. Ще чотири дроти повинні були йти на мотор, але вони у мене будуть керувати кнопками.

Блок інтейса дотягувача скла буду розміщувати у водійських дверях.

Провід управління, жовтий, треба провести через гофру в салон автомобіля. Тут я його з’єдную з синім, який йде від сигналізації. Прокладаємо дріт акуратно, пристягаючи до штатного джгута.

Діоди на кнопках я заливаю гарячим клеєм, щоб не було замикань. За потреби його можна видалити.

Цибулеві кільця, що застрягли між сидіннями в машині, краще з часом не пахнуть

Доводчик скла потрібен, щоб закривати скло під час надходження сигналу на закриття, наприклад з автосигналізації або штатного центрального замка.

Як працює доводчик стекол: принцип дій

Скло при спрацьовуванні автодоводчика, як правило, закриваються послідовно. Дотягувач повинен розуміти, що скло закрите (аналізує, наприклад, шум або струм, що протікає, електричний струм). двигуна) так само повинен розуміти відсутність навантаження і обмеження часу роботи (т.н. режим обриву троса).

Є доводчики які вміють ще й відчиняти скло і визначати перешкоду (як рідний доводчик у Camry), є доводчики з пам’яттю тощо.д., тут все залежить від вкладеного алгоритму в мізки доводчика. Блоки дотягувачів випускаються для керування двома або чотирма стеклами.

Для того, щоб встановити самому доводчик, потрібні руки, які вміють тримати паяльник, потрібно знати, як користуватися конролькою або (та) що позначають цифри на екрані тестера, що таке “плюс” і “маса”, акуратність, ну і бажання та час

Приклад роботи доводчика

Розглянемо звичайний доводчик, який вміє тільки піднімати скло (два або чотири. неважливо). Тобто подали сигнал на закриття. піднялося перше скло, потім друге, потім третє і т. д.д.

Для початку потрібно зрозуміти принцип управління відкриття-закриття вікон зі штатних кнопок управління:

Підняттям-опусканням вікна керує мотор постійного струму, обертання якого залежить від полярності напруги. У нормальному положенні, коли кнопки керування ненатиснуті, мотор з’єднаний обома кінцями на масу, відповідно він нерухомий.

Якщо натиснути на кнопку “Закрити”, то плюс потрапить на один контакт мотора (на другому контакті мотора маса), відповідно мотор почне крутитися (ну, скажімо, за годинниковою стрілкою).

Якщо натиснути кнопку “Відкрити”, то плюс потрапить вже на інший контакт мотора, обертання буде в інший бік, відповідно вікно почне рух вниз. Ну і якщо натиснути обидві кнопки одночасно, то на обох контактах мотора з’явиться 12 Вольт, різниці напруг не буде і мотор залишиться нерухомим.

Таким же макаром управляються всі інші вікна. Живиться схема через запобіжник, через контакт IG2 замка запалювання (друге положення ключа в замку).

Схема реалізації

Схем і реалізацій доводчиків і виконань на ринку повно, але всі вони працюють за одним принципом. дублювання штатної кнопки “Закрити” своїм внутрішнім реле, яке вмикається і вимикається мізками доводчика.

Дотягувачі випускаються універсальними, для керування “масою” або “плюсом”. У Toyota керування стеклами плюсом.

Відповідно згідно з потрібним варіантом у схемі дотягувача потрібно під’єднати дроти живлення або перемкнути перемичку в дотягувачі, в інструкції з установлення цей пункт докладно описано.

Монтаж і встановлення

Потрібно визначити місце встановлення корпусу доводчика. Зазвичай доводчик встановлюють у водійських дверях прямо під штатним блоком керування склопідйомниками.

Для визначення місця потрібно зняти блок кнопок і подивитися всередину, визначивши вільний простір усередині.

Потрібно визначити і визвонити (якщо немає під рукою схеми) потрібні точки приєднання в проводах, під’єднаних до блоку кнопок.

Необхідно визначити дроти контролькою на яких з’являється плюс під час руху скла вгору. Ці дроти великого перерізу, їх потрібно перерізати і припаяти дроти згідно з доданою схемою доводчика. (скручувати зовсім не рекомендую, бо струми там дуже великі).

Якщо в машині чотири скла, то відповідно потрібно перерізати чотири дроти і припаяти від доводчика вісім дротів.

Необхідно знайти провід живлення доводчика. Оскільки доводчик має працювати за відсутності ключа в замку запалювання, то потрібно знайти товстий плюсовий дріт, на якому плюс 12 Вольт є за відсутності ключа в замку запалювання.

У блоці кнопок є керування центральним замком, де цей плюс має підходити. Якщо його немає. то потрібно дивитися його на клемах приводу закриття-відкриття дверей.

Необхідно визначитися зі способом керування автодоводчиком. Наприклад, якщо є автосигналізація, то в неї є вихід додаткового. каналу, на якому з’являється сигнал під час постановки на охорону.

Тобто поставив на сигналку. вікна зачинилися. Заморочка тут. потрібно тягнути окремий дріт від сигналки в двері через гофру в дверях до блоку доводчика. Є ще варіант підключення до центрального замка.

Для цього потрібно визначити дріт у роз’ємі блоку кнопок, який з’єднується з масою, якщо натиснути кнопку зачинення дверцят. До нього і потрібно підключити керуючий дріт. За такої схеми вікна закриватимуться навіть від штатної сигналізації.

Тепер про керуючі дроти доводчика стекол У доводчиках, як правило, є два входи для управління закриттям вікон.

Перший спрацьовує, якщо його з’єднати з масою, а другий, якщо на нього подати плюс. У більшості випадків використовується перший варіант.

Так само в доводчику можуть бути присутніми додаткові дроти заборони роботи автодоводчика або, наприклад, сигнальний вивід, на якому з’являється сигал під час роботи автодоводчиків.

Якщо встановлений штатний доводчик водійського скла, то монтаж і встановлення доводчика трохи ускладнюється встановленням блоку обходу (точніше управління) штатного доводчика. Звучить голосно, але реалізується вона однією маленькою релюшкою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *